0019-12-31

Feliĉan Novan jaron je 2008jara!


Miaj karaj amikoj,

La tempo vere rapidas... mi ankoraŭ ne skribas pri mia vojaĝo en Brazilo! Vere estis nekredebla memoraĵo! Ho de kiam mi interesiĝis pri Brazilo... Mi eble povis viziti 17 urbojn en Brazilo ĉi jare! Mi kore dankas al la gastigintoj en Brazilo! Ho, venontjare estas la jubileo de migrintaj niponanoj en Brazilon! 1908 jara multaj niponanoj migris en Brazilon kaj 2008jara akceptos 100jaran post la enmigriĝo! Se mi povus, mi denove volas vojaĝi al Brazilo! Sed mi ankoraŭ ne vojaĝas al norda eŭropo, hahahaha

Bv akceptu mian bondeziron je 2008jara! Precipe al miaj skajpanoj, kiuj kunlaboris por mia organizanta skribkonferenco en Skajpo!

Prosperan kaj Feliĉan kaj Bonan Jaron al ĉiuj miaj amikoj!

Via amiko Tsukuru (Faro)

0 件のコメント: